Loading

14 Haziran 2011 Salı

Ne seçimi,Kimin seçimi, Hepsi tesadüf ya bir oyun.

Bir seçimi daha geride bıraktık arkadaşta ben bu seçimden, diğer seçimlerde olduğu gibi hiç birşey anlamadım. Bir kural tanımazlık, bir garanticilik, iğrenç komplolar, Dallas dizisin de bile bu kadar entrika yoktu be arkadaş. Ama gelgelelim ben bu seçimlerin adil ve güvenir olduguna inanmıyorum sanırım benim gibi düşünen bir çok insan var bu ülkede. Türkiye' de ajans kalmadı sanki de bir tek cihan ajans calıstırılmış, devletin koçlar gibi anadolu ajansı, doğan haber ajansı ne güne duruyor? Bir tv yayının da gördüm tesadüf falan değil arkadaşım, adamlar resmen önceden oyları yazmışlar, birileri bize tesadüf ayağına yedirmeye calışıyor. Bahsi geçen video yu da vericem sizde görebilirsiniz...

video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder