Loading

8 Haziran 2011 Çarşamba

Huzura 4 Kala

Zaman ne çabuk geçmiş, kala kala 4 gün kalmış seçime. Ne hikmetse bir anda yazda geldi, haziran sıcağı ile birlik olan seçim harareti, AKP yi iyice tutuşturmuş gibi. Hatta dumanları Kaf dağının arkasından görmek mümkün. Sinir sıkıntıdan ne yapacaklarını şaşıran takunyalı führer ve adamları en son Hopa'da bir cana kıydılar. Hatta ölmüş olması bile yetmemiş olucak ki üstünde bile durmadılar. Sonra hızını alamadılar kız mı? kadın mı? diye bekaret sorguladılar, yakında da sünnetli mi sünnetsiz mi diye muayneye başlıcaklarmış. Varsın yapsınlar onlar görmekten utanmıyacaklarsa biz göstermekten hiç utanmayız...

Derken ana bir baktım ki tv de ne göreyim, bizim M.Birand karşısında da R.T.Erdoğan. Sanırsın ki dişe dokunur birşey yapıyorlar ama kazın ayağı öyle değil, izleyince anlıyorsun. Adı özgür basın ama aslı liboş, yalak, yandaş basından zati muhterem M.Birand, başlıyor sormaya. Sakın sanmayın oyle sıkıştırıyor falan, Recep padişah ile al gülüm ver gülüm yapıyorlar. Recep padişah soruları önceden vermiş, M.Birand çalışmış, olmuş sana özgür basın. Eh tabi yersen arkadaş, padişahın emrettiğinin dışında sormak kolay mı, sıkıysa sor. Alırlar valla adamı. Birde ağlamadan sorumlu devlet bakanı B.Arınç var. Zati şahsiyet derki; biz kazandık, yüksek yargı kaybetti. Hayırdır savaş mı var, maç mı? Neyin intikamını alıyorsun? Yoksa yargıdan daha mı üstünsün? Pardon ama sen nesin?...

Şimdilerde bir de sindirememek peydah oldu. Mitinglerde milyonlar topluyorlarmış ama valla doğru söylüyorlar haklarını yememek lazım şimdi, gerçekten topluyorlar adamlar. İzmir mitinginde Konya'lı vatandaşlar gördük yahu. Hayatlarında hiç deniz görmemişler evlerine gittiklerin de RTE ye teşekkür etmişler. Aydın, Manisa, Mugla, Balıkesir, Bursa illerinden gelenleri saymıyorum bile, düşünün yani o derece topluyorlar. Ha birde mitinglere gelsin diye para verilenler var, sanırım onlar ithal oluyor. İstanbul CHP mitinginde vapurları ve otobusleri engelleyen zihniyet. AKP mitinginde seçim yasağına rağmen otobusleri ve vapurları bedava yaptı insan taşıdı. Hani aynı yoldan geçmiştik biz, aynı sudan içmiştik. Hani hepimiz aynı bahçenin gülüydük? Hani yaradandan ötürü herkesi seviyordunuz siz? Aman kardeşim sevmeyin beni çünkü ben sevmiyorum sizi...

Akp li bir vatandaş diyor ki bana, çetelerin hesabını sorduk 9 yılda. Bölünmüş yol yaptık, hesabını veremiyeceğimiz birşey yok bizim... Bende o zaman diyorum ki, Deniz Fenerinin, ÖSYM'nin, Kelle demenin, TMSF ihalesinde yolsuzluğun, Özelleştirmede ki yolsuzluğun, İnsan öldürmenin, Öğrenci dövmenin, Doğmamış çocuğu tekmeyle öldürmenin, Açlıktan ölen bir bebeğin ve sayamadığım bir sürü şeyin hesabını verin. Argo ve küfürden dolayı Behzat.Ç ye ceza gelmiş. Bu durumda başbakanın tv ye çıkması kesinlikle yasaklanmalı. Mitinglerine çocuk alınmamalı...

Huzura 4 kala lütfen daha fazla çirkinleşmeyin. Bu yaptıklarınız Japonya' da olsa intihar ederler, biz sizden onu da beklemiyoruz bari istifa etseydiniz. 4 tane cevap anahtarına sahip çıkamadınız, birde ülke yönetmeye kalkıyorsunuz. Ama neyse ki huzura 4 var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder