Loading

15 Haziran 2011 Çarşamba

Kim Bu Seçimin Galibi?

Seçimden sonra yazmak ne zor birşeymiş. İnsan ne yazacağını şaşırıyor ama ben kararımı verdim bu seçimin galibini yazıcam. Eee en çok onlar hak ediyor yazılmayı ama değil mi? Kim bu seçimin galibi biliyor musunuz? Ne soruyorsun kardeşim, biliyorsun işte kimin olduğunu söyletme bana seslerini duyar gibi oldum. Haklısın arkadaş biliyorum ama biraz daha yakından bakalım kim kazanmış...

Evet arkadaşlar, 2011 seçim galibini açıklıyorum ; 2003 yılında ki Amerika ordusu için çıkarılan tezkereye oy veren imza atan, müslüman katilleri. Usülsüzce insanların mal varlıklarına el koyup, göstermelik ihaleler ile yandaşlarına satanlar. Sahte çürük raporu alıp askere gitmeyenler. Bu vatan uğrana şehit olmuş evlatlara "kelle" hem askerlik yan gelip yatma yeri değildir diyenler. Teröristleri sınırda şölenlerle karşılatanlar ve karşılayanlar. Ayağa kalkmadı deyip intikam alınan suçsuz insanların keyfi tutuklamalar, özgürlüklerini çalanlar. Beş kuruş param yok oğullarım burslu okuyor derken oğluna gemicik alan şimdinin holding patronları gençler. Benim oğlumun işi yok diyen bir babaya, seninde oğlun işsiz kalsın diyenler. Anamız ağladı diyen çiftçiye ananı al da git diyenler. Deniz fenerini sümen altı edenler. TOKİ' yi yandaş inşaat şantiyesine çevirenler. 18 yaşında ki çocuğa silah verip, içki içmeyi yasaklayan zihniyetler. Annesinin karnında daha doğmamış çoğu tekmeleyerek, bir başka bebeği annesinin kucağında açıkltan öldürüp hesabını vermeyenler. Hopa da bir öğretmeni katledenler eğitimci katilleri. Sözde müslüman geçinip inançları ve etnik kökenleri yuhlatanlar...

Evet, yani Türkiye'nin %60 ı siz kazandınız. Siz katillere, hırsızlara, kanunsuzlara destek verenler sizler kazandınız. Yakından bakınca sadece basit bir parti olmadığınız ne kadar açık değil mi? Tıpkı ışığa tutulan para gibi. Bu seçimin galibi sizler şimdi mutlumusunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder